vineri, 7 septembrie 2012

Loredana, mereu îndrăgostită: «Dragostea e izvorul meu de energie»



Loredana Groza aşteaptă să înceapă noul sezon al emisiunii "Vocea României", dar până atunci se ocupă intens de pregătirile pentru noul album, ce va fi lansat pe data de 25 noiembrie, când artista va susţine un concert extraordinar la Sala Palatului.
Cântăreaţa spune că motorul ei de inspiraţie este dat de dragoste şi de faptul că mereu a fost îndrăgostită de "ceva sau de cineva".

"De când mă ştiu, sunt îndrăgostită de ceva sau de cineva. Dragostea este izvorul meu de energie, fără dragoste nimic nu se leagă", a spus ea pentru protvmagazin.ro.

Întrebată care consideră că este cea mai mare extravaganţă pe care a făcut-o în carieră, Lore a declarat că ea a inventat acest concept în România, în urmă cu câţiva ani.

«Am inventat conceptul. Ce pot să spun mai mult de atât?! Pentru mai multe detalii ascultaţi Extravagantza…"cu şapca într-o parte, îmi permit s-ajung departe!», a mai spus Loredana Groza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu