vineri, 7 septembrie 2012

Vă mai amintiţi de Uni-k, blonda care cânta că "pleacă"? S-a întors! Uite-o cum arată acum!

Cristina Darha, cunoscută sub numele de scenă Uni-k, a revenit pe piaţa muzicală. Ea a lansat luna trecută o nouă piesă care se numeşte "I Like It".

 "De fapt, n-am părăsit niciodată lumea muzicală, doar că am încercat mai multe proiecte şi m-am bazat mai mult pe concerte, fiind acum implicată şi într-un turneul naţional", a declarat, pentru Ring, Cristina.

Recent, Cristina a împlinit 32 de ani şi cu aceastp ocazie iubitul ei i-a organizat o petrecere pe cinste.
"A fost o petrecere reuşită şi m-am bucurat pentru fiecare clipă petrecută cu amicii mei, mai ales că a fost alături de mine şi prietena mea cea mai bună, Anamaria Ferentz, care la 12 noaptea a venit, însoţită de fratele ei, cu un tort şi un frumos buchet de flori. Am primit foarte multe parfumuri, flori, hăinuţe şi, bineînţeles, petrecerea de la iubitul meu", a mărturisit Cristina.
"Am urmat Facultatea de Muzică, dar am urmat şi cursuri de actorie, pentru că mi-am dorit să învăţ mai multe şi să am mai multă încredere în mine. Acolo am cunoscut oameni cu care am şi pus bazele unei colaborări, avem programe pentru evenimente mai mari în care abordăm diferite genuri, de la jazz, house la muzică populară. Acum lucrez cu un DJ pentru proiectele pe care le am", a dezvăluit artista.
Cristina Darha s-a lansat sub numele Uni-k şi s-a remarcat pe piaţa muzicală cu piese şi videoclipuri de imagine printre care "Plec", "O mie de ploi" şi "Ai grijă de sufletul meu"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu