vineri, 7 septembrie 2012

Sore: "Nu-mi plac dulcegăriile. Nu sunt genul de iubită clasică, nu-i fac micul dejun şi nici nu îl strig altfel decât cu numele lui”! Află aici cum se înţelege cu iubitul ei, Rapha

Sore se consideră o persoană norocoasă fiindcă are tot ce şi-a dorit vreodată: are un iubit, joacă într-un serial de succes, a lansat o piesă, şi-a luat o casă.

 

 "Mă consider o persoană norocoasă, cred că atrag binele în viaţa mea pentru că sunt optimistă. Mereu am ştiut unde vreau să ajung, nu m-am lăsat influenţată negativ ca să-mi pierd încrederea în visurile mele şi iată că le-am împlinit. Nu cred că îmi lipseşte nimic, însă, ca orice artist, îmi doresc afirmare internaţională şi o carieră frumoasă", a spus ea pentru Ring..

Vedeta tocmai ce s-a întors din vacanţă.
"În vacanţa de o lună pe care am avut-o între filmările de la „Pariu cu viaţa", am călătorit: Rio, Praga, Creta... Am avut o vacanţă de vis, m-am relaxat, am citit mult şi m-am bucurat de locurile noi în care am ajuns. În general, timpul liber pe care îl am e limitat, însă îmi place să merg la film, să mă întâlnesc cu prietenii la restaurante mici şi intime, dar cel mai mult îmi place să merg la studio cu gaşca HaHaHa, pentru că asta mă relaxează cel mai tare", a spus ea.
Deşi nu este împreună cu Rapha de foarte mult timp, Sore a acceptat să se mute cu el.
"Ne-am mutat împreună pentru că ne cunoaştem de mult timp, eram deja foarte buni prieteni şi aşa ni s-a părut firesc. Cum îl răsfăţ? Nu sunt genul de iubită clasică, nu-i fac micul dejun şi nici nu îl strig altfel decât cu numele lui. Cred că tocmai momentele în care îl surprind cu o cafea sau cu o cină neprogramată sau cu o privire dulce sunt cele mai apreciate de el. Nici mie nu-mi plac foarte mult dulcegăriile, aşa că ne potrivim. Noi petrecem absolut tot timpul împreună pentru că lucrăm în acelaşi loc, aşa că mi-e mai bine să ies din rolul de iubită la muncă şi să fiu acasă prietena lui. Până acum merge foarte bine, el zice că mă iubeşte", a declarat Sore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu