joi, 6 septembrie 2012

Imaginile cu printul Harry gol, folosite pe eticheta unei sticle de vin

Scandalul fotografiilor in care printul Harry apare gol, i-a facut sa rada pe multi dintre cei care le-au vazut. Au existat insa si oameni care au vazut in asta o idee de afaceri.



Unul dintre acestia este si britanicul Peter Creek, proprietarul cramei Sheldon’s Wine Cellar.
Conform Costwold Journal, Creek avea deja la vanzare un roze frantuzesc din 2011, denumit Royal Blush (cel mai mic dintre printii Marii Britanii este recunoscut pentru obrajii mereu rosii).
Cand a auzit de fotografiile care il infatiseaza pe print in intreaga splendoare, Peter Creek l-a rugat pe Dan Lacey, un bun prieten de al sau, sa ii deseneze o eticheta inspirata din aceasta poveste:
“Nu am mai facut ceva similar pana acum dar ne-am gandit ca merita sa facem o gluma pornind de la acest eveniment. Era o ocazie mult prea mare, nu puteam sa o pierdem”.
Raspunsul clientilor a fost mai puternic decat s-ar fi asteptat Creek. Vanzarile Royal Blush au crescut cu peste 200% de la schimbarea etichetei.
Vinul poate fi cumparat online la un pret de 7,5 lire per sticla. Va trebui sa adaugati insa si costurile de transport.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu