sâmbătă, 13 octombrie 2012

Simona Traşcă s-a rugat la moaştele Sfintei Parascheva

Mii de pelerini îşi petrec noapţile sub cerul liber, în fiecare an, pentru a ajunge să se roage la moaştele Sfintei Cuvioase Parascheva. Printre ei se numără şi Simona Traşcă, una dintre cele mai sexy prezenţe din showbiz.

Simona Traşcă obişnuieşte să meargă de ani de zile la moaştele Sfintei şi nu a vrut să facă excepţie nici acum. Ea a mers şapte ore cu trenul pentru a ajunge la Iaşi, acolo unde are loc pelerinajul, şi unde crede că rugăciunile ei sunt mereu ascultate. "Am ajuns în această dimineaţă, am stat două ore şi jumătate, am fost şi la Sf. Liturghie şi acum mă duc spre gară, mă întroc spre casă. Doar anul trecut nu am ajuns aici. În rest, vin în fiecare an să mă rog. Cea mai mare minune care s-a îndeplinit a fost când mi-am luat copilul din Liban, după ce mi-a fost furat. Nimeni nu mai credea", a declarat Simona Traşcă, pentru "Acces Direct".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu