joi, 11 octombrie 2012

Scrisorile lui Stanca: Dragă Smiley,

Smiley (Foto: Facebook)
Smiley (Foto: Facebook)
Fiind un tip raţional, susţin că aceasta e un dar nativ, eu unul nu am crezut niciodată că „panem et cicenses", dictonul latin, poate fi total adevărat în practică.
E drept, gândeam cu mintea mea. Raţională, cum spusei. Adică, eu nu credeam că masele, mulţimea, „duodenele" cum îi zic eu eufemistic pulimii, pot fi păcălite, deturnate fundamental de un circ. Căci şi arta trece prin stomac... Din acest punct de vedere, voi, cei de la „Vocea României", faceţi cel mai digerabil, pertinent şi eficient anestezic social, alias circ. Spus şi luat în sensul strict latin şi antic al cuvântului... Dar de ce mă adresez ţie şi nu figurii centrale care vă animă şi care face adevăratul „circ", dl Brenciu? I-am scris de prea multe ori. Apoi, vreau să văd până unde ajunge cu cabotinajul. Care, mai nou, a devenit şi unul de replică. De data asta mă adresez chiar persoanei tale. Nu sunt un fraier, ştiu că one-man show-ul lui ajută la ratingul emisiunii, dar totuşi ar fi nişte limite...
Pe care colegii tăi nu le mai respectă. Vi se-ntâmplă ca la acel joc cvasi-mimat din copilărie: ne făceam că ne batem. Până ce unul, din greşeală, dădea mai tare, serios, şi stârnea caftul real... Am observat că atât Brenciu cât şi amicul tău declarat, Bartoş, au început a face aluzii la viaţa ta privată. Dacă lucrurile fac parte dintr-un pospai de scenariu, e-n regulă. Dacă nu, nu! Căci, chestiunea cu amestecul în viaţa ta mi s-a părut deplasată, forţată şi care nu prea are ce căuta într-un spectacol muzical. Ce se bazează prioritar pe muzică, nu pe improvizaţii de bun/prost gust. Constat carevasăzică o tabloidizare a show-ului pe spinarea, mai precis biografia, ta. Repet, dacă ţi-ai asumat-o anterior, contractual, du-o pe cârcă. Dacă nu, iartă-mi reiteranţa, NU!
Sunt destule elemente colaterale spectacolului în sine ca să se mai condimenteze cu atacuri/aluzii la persoană. A, dacă iritarea ta e un scenariu care să ducă la încăierarea în direct cu Brenciu, mă amuză. Căci şi eu, ca şi tine, sunt un fan al lui... abia aştept să vă bateţi în direct. Mai ales că, ştiu şi cine câştigă...
Dar, zău, pune ordine în chestia asta. Din care ai început să ieşi cam şifonat..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu