joi, 4 octombrie 2012

Schimbare fabuloasă. Teo Trandafir şi-a revizuit garderoba şI a început să poarte blugi strâmţi: "Am slăbit 40 de kilograme". Vezi imagini exclusive

Teo a declarat război kilogramelor în plus în urmă cu opt ani, iar de atunci a bifat multe fluctuaţii de greutate. În urma problemelor grave de sănătate pe care le-a avut la începutul anului 2011 a fost nevoită să abandoneze regimurile drastice de slăbire, dar cu toate acestea, a reuşit să se "debaraseze" de nu mai puţin de 40 de kilograme. Acum, Teo este într-o formă excelentă şI şi-a schimbat radical garderoba.

Schimbare fabuloasă. Teo Trandafir şi-a revizuit garderoba şI a început să poarte blugi strâmţi:  "Am slăbit 40 de kilograme". Vezi imagini exclusive
Teo a reuşit să scape de o mare parte a surplusului de greutate fără să facă mari eforturi
Teo a văzut moartea cu ochii în momentul în care a ajuns pe patul de spital cu diagnosticul pancreatită acută, iar după ce şi-a revenit, viaţa ei s-a schimbat radical. Atunci, a renunţat la dietele draconice de slăbit, însă şi-a revizuit puţin regimul alimentar, fapt care a avut numai beneficii asupra modului în care arată. Fără prea mari eforturi, vedeta a reuşit să slăbească enorm, acum fiind o cu totul altă persoană: "Da, e adevărat, am slăbit destul de mult. Cam vreo 40 de kilograme. N-am făcut mari eforturi, dar s-a reglat funcţia pancreasului şI am dat jos treptat, fără să mă chinui", a declarat Teo, pentru CANCAN.ro. ŞI, cum este mândră de noua ei siluetă, prezentatoarea TV şi-a revizuit şI garderoba, acum având curaj să poarte haine pe care, multă vreme, le-a dosit prin dulapuri. Astfel, miercuri seara, la concertul susţinut de trupa Taxi la Sala Palatului, Teo a îmbrăcat o ie nu foarte lungă şI o pereche de blugi mulaţi, bifând o apariţie care i-a atras multe complimente. 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu