luni, 22 octombrie 2012

Paula Seling, filmări în mijlocul naturii

Solista a ales acest  peisaj în timpul  plimbărilor cu  câinele său
Solista a ales acest peisaj în timpul plimbărilor cu câinele său
O mare iubitoare a peisajelor care inspiră la visare, Paula Seling s-a întors în mijlocul naturii pentru cele mai noi videoclipuri ale sale, în care cântă live. I
nterpreta a filmat în superba insulă grecească Thassos, dar a găsit locaţii la fel de încântătoare şi în Bucureşti. Proiectul artistei de a evada în natură a fost demarat în luna august, odată cu piesa „Clopote albe, clopote negre".
„M-am gândit că ar fi frumos să le ofer celor care mă urmăresc piese cântate live în diferite locaţii care să îmbrace muzica, rezultând un produs sincer şi plăcut. Locaţiile le-am găsit întâmplător. De exemplu, la «Toamna-n Bucureşti», locaţia am găsit-o demult, pentru că se află pe drumul pe care merg cu Sami (câinele meu) aproape zilnic. Este Parcul Herăstrău. Am aşteptat să vină toamna, să putem filma", ne-a povestit Paula despre această experienţă artistică inedită. Şi Grecia a fost o destinaţie generoasă în peisaje mirifice, în care Paula s-a oprit pentru filmări.
„Am fost câteva zile în Grecia, în vacanţă, şi locaţiile le-am găsit pur şi simplu plimbându-ne pe acolo. În timpul filmărilor mă simt ca la un concert, totul fiind live. Mă concentrez la cântat şi după aceea la peisaj", ne-a mai spus Paula, care anul trecut a făcut parte din juriul emisiunii „X-Factor" şi care acum are mai mult timp pentru a se dedica propriei cariere pentru că nu mai face parte din echipa emisiunii de la Antena 1.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu