joi, 18 octombrie 2012

O româncă, sosia OFICIALĂ a actriței Charlize Theron

Rudnic Ana Isabela este o româncă foarte frumoasă, care trăiește în Madrid, Spania, de câțiva ani. Constănțeanca a ajuns sosia oficială a celebrei actrițe Charlize Theron.

 

"Charlize Theron este preferata mea. Știam că semăn cu ea, îmi spunea toată lumea, dar nu mi-am imaginat niciodata că voi deveni dublura ei oficială. Asta a fost o adevaraă surpriză pentru mine. Am simțit că-mi fuge pământul de sub picioare când o agenție din Madrid mi-a propus să semnez un contract cu ei și să devin astfel singura dublură a actriței", a declarat Isabela pentru nefiltrat.ro.

Tânăra constănețeancă nu s-a întâlnit încă față în față cu Charlize Theron, dar urmează ca echipa actriței să o contacteze în momentele în care va fi nevoie de ea.

"Momentan nu am cunsocut-o pe Charlize Theron însă în viitorul apropiat urmează sa se întâmple acest lucru, pentru că așa tau acum lucurile. Eu voi fi la dispoziția ei ori de câte ori ea va solicita ca cineva să o înlocuiască într-un anumit moment", a mai spus Isabela care susține că nu i-a trecut prin cap nicio clipă să-și ascundă naționalitatea, ba dimpotrivă este mândră că este româncă.
Sursă foto: nefiltrat.ro



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu