luni, 22 octombrie 2012

MOTIVUL pentru care Pepe nu-și scoate fetița din casă

Cântărețul Pepe vrea să-și țină fetița departe de ochii curioșilor. Deși au trecut mai bine de două luni de când micuța Maria a venit pe lume, latin lover-ul și soția sa, Raluca, nu și-au scos deloc odrasla din casă.

 Pepe

"Nu am vrut să o scot și mi se pare logic! Mi se pare mai bine să țin copilul departe de ochii presei. Nu de alta, dar la cât sunt de răi unii oameni, n-ar face altceva decât să dezbată chipul copilului. Cu cine seamănă... Poate nu seamănă cu mine, eventual poate nu e copilul meu. E prea mult. Nu mă interesează. În momentul de față copilul e nebotezat, cred că este mai bine pentru sănătatea lui, pentru a nu se deochea, să rămână în casă", a spus Pepe, luni, în emisiunea "Wowbiz" de la Kanal D.
Pepe s-a însurat în urmă cu 6 luni cu Raluca Pastramă. Cei doi au devenit părinți pentru prima dată, în urmă cu două luni, după ce soția artistului a adus pe lume o fetiță, care a primit numele Maria.
Cântărețul a mai fost căsătorit cu Oana Zăvoranu, de care a divorțat în 2011, principalul motiv fiind infidelitatea brunetei.

 

 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu