joi, 4 octombrie 2012

Mărturisiri cutremurătoare ale lui Florin Salam, la trei ani de la decesul soţiei: "Mă duc rar la cimitir, că îmi face rău. I-am strâns toate fotografiile într-un album, mă închid în cameră, mă uit la ele şI plâng"

Ziua lui de naştere a fost mare prilej de bucurie pentru Florin Salam, însă artistul, în pofida veseliei pe care a afişat-o la petrecere, poartă în suflet o mare tristeţe. Faptul că soţia lui, decedată în aprilie 2009, nu îi este alături, îi provoacă un gol imens, pe care nimic nu i-l poate umple. Artistul recunoaşte că nu trece zi în care să nu se gândească la mama copiilor săi, dar merge rar la cimitir, pentru că nu poate face faţă durerii.

Mărturisiri cutremurătoare ale lui Florin Salam, la trei ani de la decesul soţiei:  "Mă duc rar la cimitir, că îmi face rău. I-am strâns toate fotografiile într-un album, mă închid în cameră, mă uit la ele şI plâng"
Florin Salam suferă enorm şI acum în urma pierderii soţiei sale, care a decedat în urmă cu trei ani şI jumătate
Clipa în care soţia lui a decedat, în aprilie 2009, a fost una de infern, pentru Florin Salam. Deşi artistul şi-a revenit miraculos în urma acesrei tragedii, el continuă să sufere enorm şI acum, la trei ani şI jumătate de la tristul eveniment. Ocupat până peste cap cu înregistrările, concertele şI copiii săi, artistul o consideră, acum pe soţia sa, îngerul său păzitor şI se gândeşte zilnic la ea, amintindu-şi momentele petrecute împreună. Durerea este sfâşietoare, iar artistul recunoaşte că merge rar la mormântul ei, întrucât cimitirul îl trezeşte la crunta realitate: "Ziua mea de naştere şI ziua ei de naştere sunt cele mai fericite, dar şI cele mai triste zile din an, pentru mine. Mă gândesc în fiecare zi la ea şI îi port amintirea în suflet. Sitm că ea este acolo sus şI că este alături de mine. La cimitir recunosc că merg rar, pentru că este prea dureros pentru mine să o ştiu că este acolo. Prefer să o port mereu la mine în suflet. ŞI acasă i-am strâns toate fotografiile şI le-am băgat într-un sertar, nu vreau să le vadă ciopiii. Uneori, mă încui în cameră, mă uit la ele şI încep să plâng. Copiii mei nu se uită la fotografiile cu ea, pe ei nu-i las, că nu vreau să-i văd că suferă", a povestit Salam, pentru CANCAN.ro.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu