joi, 4 octombrie 2012

Like Chocolate, 30.000 de euro ca să ajungă staruri

Andra şi Betty au devenit celebre  cu piesa  “Maria, Maria”
Andra şi Betty au devenit celebre cu piesa “Maria, Maria”
Sunt conştiente că succesul costă, aşa că au băgat adânc mâna în buzunar ca să lucreze cu cei mai buni compozitori.
Andra (23 de ani) şi Betty (20 de ani), fetele care formează trupa Like Chocolate, au investit nu mai puţin de 30.000 de euro în repertoriul lor muzical, ce include 12 piese.
Asta pentru că sexoasele cântăreţe au vrut să aibă piese semnate de nume sonore precum Connect-R, Deepside Deejays, Narcotic Sound, Sorin (Crush) sau Matteo.
Cele două componente au înfiinţat formaţia în 2010 şi au devenit celebre graţie melodiilor „Da Bomb", „Maria, Maria" sau „Mr. Celentano". „Am vrut să lucrăm cu cei mai buni în materie de compoziţie muzicală. Ne-am dorit să avem piese care să placă publicului, care să ne pună vocile în valoare şi care să se poată cânta live, pentru că noi ne-am făcut un obicei din a susţine astfel de recitaluri", spune Andra.
„Toţi banii pe care i-am câştigat din concerte i-am investit în repertoriul nostru. În acest moment, putem susţine un întreg program artistic doar cu piesele Like Chocolate, lucru extrem de important pentru o trupă care împlineşte doar doi ani de la lansare", adaugă Betty.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu