marți, 23 octombrie 2012

"La 15 ani eram grasa, dezgustatoare si nefericita. Trebuia sa fac ceva". Cum arata acum fata

grasa net
Ajunsa la 22 de ani, aceasta tanara are puterea sa recunoasca ca in toata perioada de adolescenta a fost complexata si a fost mereu umilita de prieteni, din cauza felului in care arata.

Acum, este o persoana normala si a decis sa-si faca cunoscuta povestea pe site-ul de stiri sociale reddit.com, iar pe o retea de sharing foto a postat o galerie de imagini care o infatiseaza din 2005 si pana in prezent si cum a evoluat in timp.

In 2005, avea 15 ani si eram incredibil de nefericita. Aveam 110 kilograme. Ma simteam nedorita, dezgustatoare.
Am fost atunci la un concert Green Day. Un eveniment important pentru mine, dar nu m-am bucurat de el.


grasa net
Dupa ce am absolvit liceul, in 2008, cand aveam deja 120 de kilograme, am hotarat sa nu ma mai plang si sa fac ceva pentru mine. Mi-am facut o fotografie din profil chiar inainte de a-mi incepe noua viata.
Un an mai tarziu rezultatele se vedeau; slabisem 15 kilograme. Nu era foarte mult, insa conta. In ianuarie 2010 aveam 83 de kilograme. Uitandu-ma la fotografiile facute in anii trecuti mi-am dat seama ca privirea mea era trista.
In septembrie 2010 aveam deja 73 de kilograme. Cu greutatea asta incepusem sa-mi recasting locul pe pamant. Ma simteam fericita.
Dupa un an de zile aveam cu 10 kilograme mai putin, iar anul acesta, in luna septembrie aveam 61 de kilograme".
grasa net
Dupa un calcul simplu, rezulta ca tanara, care este din Statele Unite si care are ID-ul PeacePunk 89 in mediul on-line, si-a injumatatit greutatea corpului in patru ani.
Ea spune ca nu a apelat la nicio masura drastica, ci a avut grija la ce si cat mananca si a facut exercitii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu