miercuri, 10 octombrie 2012

Jasmine a fost la un pas de moarte: «M-am hotărât să trăiesc fiecare zi ca şi cum ar fi ultima»

Jasmine, captură video
Jasmine (Foto: captură video Antena 1)
Dansatoarea din buric Jasmine a trăit un adevărat coşmar, în urmă cu câteva zile.
Blonda a fost la un pas de moarte, după ce un copac s-a rupt şi a căzut la câţiva metri în faţa ei, chiar în centrul Capitalei.

„A căzut un copac în mijlocul străzii, chiar în faţa mea. În acel moment cred că mi-am văzut toată viaţa de până acum şi de acum înainte. Fiind foarte speriată, am uitat că sunt pe tocuri, m-am dezechilibrat şi am căzut pe spate. M-am ales cu o gleznă sucită, câteva coaste şifonate şi cu o rană pe spate”
, a povestit Jasmine, la emisiunea „Acces direct", de la Antena 1.

Dansatoarea din buric spune că acest incident a avut o influenţă foarte puternică asupra ei.

„M-am hotărât să trăiesc fiecare zi ca şi cum ar fi ultima”
, a mărturisit dansatoarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu