luni, 15 octombrie 2012

Iulia Albu, vrei să te îngraşi? Uie ce bunătăţi şi-a luat de la fast-food!

Soţia designerului Mihai Albu are doar 45 kg, deşi mănâncă la fast-food 

La 1,75 m înălţime,  Iulia cântăreşte doar  45 de kilograme
La 1,75 m înălţime, Iulia cântăreşte doar 45 de kilograme
Are 31 de ani şi o talie de manechin internaţional! Iulia Albu nu a avut niciodată probleme cu silueta, ea reuşind performanţa de a avea doar 45 kg! Zilele trecute, însă, soţia designerului de încălţăminte Mihai Albu a fost surprinsă de fotoreporterii Click! când îşi cumpăra un meniu de la „McDrive", semn că vea să se mai îngraşe.
Iulia Albu se poate considera o norocoasă. Mănâncă orice şi oricât şi nu se îngraşă un gram. Soţia lui Mihai Albu are o talie de viespe, care măsoară doar 58 cm, o înălţime de manechin de top - 1,75 m şi cântăreşte doar 45 kg! De altfel, Iulia chiar a recunoscut că este mult prea slabă şi, se pare, că a început să ia măsuri. Ea a fost surprinsă, vineri, oprindu-şi maşina la orele prânzului în dreptul unui „McDrive", de unde şi-a comandat un meniu Dublu Cheeseburger, cu o băutură acidulată inclusă.
Iulia a comandat cu 10,9 lei un meniu Dublu Chesseburger, o adevărată bombă calorică, şi un suc acidulat. În total vreo 600 de calorii


Trecătorii din zonă au rămas cu gura căscată, căci nimeni nu se aştepta ca silfida Iulia să facă vreodată imprudenţa de mânca de la fast-food. Surpriză însă! Ea ne-a mărturisit că, în ultima perioadă, acest lucru i se întâmplă din ce în ce mai des.
„Ştiu că nu e bine ce fac! În ultima lună am fost de vreo 2-3 ori la «Clownul zâmbăreţ», aşa cum l-am botezat eu pe McDonald's şi la «Puiu' prăjit», adică KFC, de unde îmi plac aripioarele. De la McDonald's, însă, nu mă dau în vânt după ceva anume, dar, de când cu facultatea nu mai am timp deloc şi trec în fugă şi-mi iau repede ceva. Până acum nu m-am îngrăşat. Eu pun greu pe mine pentru că am arderile foarte intense", a povestit Iulia, pentru Click!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu