duminică, 21 octombrie 2012

Gabi Cristea a slăbit 10 kilograme, dar găteşte numai mâncăruri grele: "Fac varză cu ciolan şI prăjituri". Vezi aici secretele-minune

De aproximativ un an, Gabi Cristea este adepta unui regim de viaţă sănătos, cu ajutorul căruia a reuşit să slăbescă aproximativ zece kilograme. Însă, pentru prezentatoarea TV, cel mai important factor într-o dietă este sportul, astfel încât, face tot ce-i stă în putinţă să ajungă la sală zilnic. Mai mult, Gabi face înot, kangoo-jumps, saună şI masaj.

Gabi Cristea a slăbit 10 kilograme, dar găteşte numai mâncăruri grele: "Fac varză cu ciolan şI prăjituri". Vezi aici secretele-minune
Gabi Cristea a reuşit să slăbească gradat, acum cântărind cu cel puţin zece kilograme mai puţin decât anul trecut
În vara anului 2010, Gabi avea forme cu adevărat voluptuoase, dar nu s-a ruşinat niciodată cu trupul ei
În vara anului 2010, Gabi avea forme cu adevărat voluptuoase, dar nu s-a ruşinat niciodată cu trupul ei
Gabi Cristea este un exemplu uluitor de voinţă atunci când vine vorba despre o cură de slăbire. De fapt, ea are un regim de viaţă care ar putea imposibil pentru multe persoane, de la care nu se dezice decât extrem de rar, la ocazii cu adevărat speciale: "Nu mănânc pâine deloc şI nici grăimi, de nici un fel, nici vegetale, nici animale. În schimb, mănânc aproape în fiecare zi peşte şI destul de des fructe de mare şI carne de curcan. Pui deloc şI carne de porc foarte rar. Dimineaţa consum iaurt degresat şI acum câteva zile chiar am avut o revelaţie şI mi s-a părut foarte gustos. În rest, toată ziua mestec la frunze şI la morcovi, parcă aş fi un iepuraş. Eu nu stau să mi se facă foame. În schimb, gătesc pentru soţul meu de toate. Azi (n.r. la sfârşitul săptămânii) am făcut pentru Marcel varză cu ciolan afumat şI eu nici măcar nu am gustat să văd cum a ieşit. Fac şI prăjituri pentru prietenele mele, destul de des, dar nici nu mă ating de ele", a povestit Gabi, pentru CANCAN.ro. Mai importantă decât dieta este mişcarea, iar bruneta pare să fie o împătimită a sportului: "fac zilnic două ore de sport, la sală. În plus, merg şI la înot, şI la saună, iar la masaj de două ori pe săptămână. Toată vara am făcut kangoo-jumps", ne-a mai spus prezentatoarea TV.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu