joi, 18 octombrie 2012

DJ Wanda a scăpat de pofta de dulciuri prin hipnoză

Sexoasa vedetă  a apelat la un  psiho-nutriţionist
Sexoasa vedetă a apelat la un psiho-nutriţionist
Se menține în formă cu mult sport, este adepta unui regim de viață sănătos, însă de pasiunea pentru dulciuri a scăpat doar în urma unor ședințe de hipnoză.
DJ Wanda recunoaşte că nu se putea abţine de la bomboane şi prăjituri, dar a scăpat de acest neajuns graţie ajutorului specializat. „Înainte de a apela la ajutorul psiho-nutriționistului meu, Bianca Pătrașcu, eram dependentă de dulciuri.
Nu mă puteam abține de la prăjituri, torturi sau ciocolată. Bianca mi-a propus terapia prin hipnoză, ca o metodă de a scăpa de această dependență. Inițial am fost reticentă, dar după trei ședințe de hipnoză rezultatele au fost fantastice. Acum nu mai poftesc la nimic dulce. Poate oricine să mănânce orice bunătăți în fața mea, pentru că nici măcar nu mă tentează. N-am mai mâncat nimic dulce de aproape un an", a declarat DJ Wanda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu