luni, 8 octombrie 2012

Decizie radicală a artistei! Sorana umblă înarmată după ce un fan înfirbântat a mimat sexul pe capota ei

Fosta componentă a trupei ASIA şi-a luat măsuri de siguranţă, după ce a căzut victimă unui obsedat sexual care a pus-o într-o situaţie stânjenitoare. Deşi pare greu de crezut, Sorana a avut curajul să acţioneze sărind la atacatorul ei mai ceva ca în filme. De atunci însă, cântăreaţa a rămas marcată motiv pentru care poartă la îndemână un obiect de auto-apărare.

 Decizie radicală Sorana înarmată înfirbântat mimat sex capota

În urmă cu două luni, Sorana a fost împlicată într-un accident de circulaţie, după ce un şofer i-a făcut şicane în trafic.
Aflată în trafic, la volanul maşinii mamei sale, Sorana s-a trezit pe capotă cu un tânăr înfierbântat zdravăn care s-a dedat la gesturi obscene simulând un act sexual pe capota ei. Uluită de spectacolul din faţa sa şI iritată că nu poate pleca de la semafor, în timp ce toţi şoferii din trafic o claxonau, Sorana a avut tăria de a reacţiona. Dar nu oricum, ci numai după ce a realizat că nu se află la "camera ascunsă". Ca o adevărată războinică, ea a deschis furioasă portiera, şi-a înfipt mâna în părul bărbatului lungit pe maşina sa şI a început să îl dea cu capul de capotă. "Ştiu că am avut o reacţie ciudată, dar simţeam că nu am cum să îl opresc. Maşinile claxonau, el mima sexul pe maşina mea şI eu ce să fi făcut? Să stau să asist la spectacol? Aşa că m-am înfipt în ciuful lui şi l-am izbit de câteva ori cu capul de capotă ca să îi vină mintea la loc. Sincer, în momentul acela nu mai gândeam de nervi. Lumea se stânsese în jur şi ciudatul asta se ridicase şI încerca să fugă. Şoferii mi-au tras maşina pe dreapta ca să eliberez carosabilul", a povestit Sorana pentru CANCAN.ro.
După acest incident, cântăreaţa şi-a luat măsuri de precauţie. "Acum am în maşină, la îndemână pe portieră, o bâtă telescopică. Nu am folosit-o niciodată, dar îmi dă o stare de siguranţă. Spray paralizant nu vreau să folosesc. Înţeleg că nu e legal, că pot să inhalez în timp ce îl pulverizez şI pot fi alergică la el", a adăugat Sorana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu