duminică, 7 octombrie 2012

Cum a făcut Iulia Vântur primii bani, pe vremea când avea doar 15 ani

Frumoasa prezentatoare a Știrilor Pro Tv, Iulia Vântur, este protagonista unei ședințe foto sexy pentru ultimul număr al revistei ProTV Magazin, unde dezvăluie și faptul că își căștigă existența singură încă de pe vremea când avea doar 15 ani.

Iulia Vântur a povestit cum a câștigat primii ei bani, când era încă adolescentă. Încă de pe atunci îi plăcea să fie în centrul atenției.

„Primii bani i-am câştigat pe la 15 ani, din prezentări de modă. La acea vreme, nu era un job foarte bine plătit, însă îmi plăcea să am banii mei de buzunar. Adoram, de asemenea, senzaţia pe care o aveam pe podium şi show-urile pentru care străbăteam kilometri pe tocuri, repetând coregrafiile". Vedeta mărturiseşte că s-a pregătit intens pentru acest job încă de când era de-o şchioapă: „Toate jocurile mele din copilărie aveau iz artistic - organizam spectacole, pe care le şi prezentam, cântam, dansam, prezentam moda, eram DJ, interpretam scenete".

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu