duminică, 14 octombrie 2012

Credeaţi că Răzvan Simion este fratele lui Dani Oţil. Iată prima poză cu adevăratul său frate! "Dorin este opusul meu! Este harnic şI priceput la toate!"

Relaţia strânsă de prietenie cu Răzvan Simion şI Dani Oţil, care şi-au petrecut mai toată viaţa împreună, i-a făcut pe mulţi să creadă că cei doi sunt fraţi.

 

Credeaţi că Răzvan Simion este fratele lui Dani Oţil. Iată prima poză cu adevăratul său frate! "Dorin este opusul meu! Este harnic şI priceput la toate!"
Ei bine, Oţil nu este singur la părinţi şI, după spusele lui, Dorin este geniul familiei. "Dorin este opusul meu! Este harnic şI priceput la toate. M-am chinuit mult să-l mut la Timişoara pentru că simţeam că se iroseşte în Reşiţa. Conducea un Oltcit şI avea un slariu mediocru. Acum şi-a luat casă din salariul lui, maşină şI s-a însurat. Recunosc, mi-a luat-o înainte", ne-a mărturisit Dani. Deşi este foarte mândru de fratele lui, prezentatorul TV recunoaşte că se văd destul de rar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu