luni, 15 octombrie 2012

Ce spune Antonia despre OPERAȚIILE ESTETICE! Află dacă are vreo intervenție de înfrumusețare!

Antonia preferă naturalețea în locul operațiilor estetice. Considerată cea mai frumoasă femeie din lume de revista FHM România, cântăreața spune că nu ar apela niciodată la bisturiul medicului estetician fără un motiv clar.

 Antonia

"Operaţiile estetice sunt OK dacă sunt cu adevărat necesare şi aduc o îmbunătăţire considerabilă, dacă schimbă viaţa unui om şi îi dau mai multă încredere în sine. Nu sunt de acord însă cu persoanele care fac operaţii estetice fără motive clare”, a dezvăluit Antonia pentru Ring.
La 23 de ani, artista se declară o femeie împlinită: are un soț iubitor, o fetiță minunată și o carieră pe val.
„Între mine şi Vincenzo (n.r- soțul Antoniei) a fost dragoste la prima vedere şi lucrurile au venit de la sine. A fost o relaţie care a evoluat firesc spre căsătorie, apoi am devenit părinţi şi lucrurile continuă să fie tot mai frumoase, ne aşteaptă ani mulţi şi fericiţi împreună. Venirea Mayei în viaţa mea a fost o mare bucurie, o iubesc foarte mult şi nu-mi imaginez viaţa fără ea. Sunt grele perioadele în care sunt plecată pentru concerte, însă imediat ce am programul mai liber petrec mult timp cu ea şi recuperez. Fac tot posibilul să am timp pentru familia mea, este foarte importantă pentru mine, este cea care mă susţine şi îmi este alături”, a spus Antonia.
 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu