marți, 16 octombrie 2012

Ce-ar fi făcut Andreea Bănică dacă ar fi fost în locul Nicoletei Luciu

Andreea Bănică, prietenă bună cu Nicoleta Luciu de pe vremea când aceasta activa în trupa Laguna, recunoaște că nu ar ști ce ar face dacă ar afla că soțul o înșală.

Cântăreața susține că ar rezolva problema în intimitate, însă este sigură că nu l-ar ierta prea ușor, potrivit ziarului ”Ring”. Și, cu toate că au existat zvonuri potrivit cărora soțul ei ar fi înșelat-o, ba mai mult, a fost acuzat la un moment dat de hărțuire sexuală, Andreea nu pare să-și mai amintească, ba din contră, se declară fericită că, spre deosebire de prietena ei, ea nu s-a confruntat cu infidelitate din partea partenerului de viață.
”Sigur n-aş răbufni public. Aş lua atitudine într-un fel sau altul în intimitate, nu l-aş ierta şi gata. Când s-ar clarifica situaţia în familie, aş ieşi şi aş spune: «Da, asta am făcut!» şi atât. În cele din urmă e vorba de apreciere şi de respect între parteneri... Am stat şi m-am gândit ce aş fi făcut eu dacă eram în locul Nicoletei. Divorţezi sau nu în funcţie de ce simţi în momentele acelea, de ce-ţi dictează sentimentele... Depinde până la urmă şi de fiecare bărbat ce îşi doreşte şi ce vrea să facă în viaţă. Slavă Domnului, n-am avut probleme până acum şi sper să nici nu am. O familie trebuie să stea foarte mult timp unită, soţii trebuie să fie foarte mult aproape unul de celălalt, nu unul - hăis şi altul - cea. Altfel, lucrurile n-au cum să meargă. E doar părerea mea!
(...) Am o relaţie de atâţia ani şi am văzut ce e bine şi ce nu. Problemele intervin când cineva se bagă în viaţa ta, iar cuplul trebuie să ştie să treacă mai departe şi să-şi vadă de viaţa lui. Până la urmă, fiecare cuplu ştie ce îşi doreşte, are propriile reguli şi înţelegeri, nu poate veni nimeni din afară să le spună să rămână împreună sau să se despartă. Soţii ştiu cel mai bine ce se întâmplă, iar rezolvarea trebuie să fie între ei, nu în văzul lumii”,", a declarat, pentru „rRng", Andreea Bănică.

 

 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu