miercuri, 3 octombrie 2012

Bianca Rus, în DEPRESIE din cauza kilogramelor în plus: "Greutatea mi-a DISTRUS viața!" Uite ce MĂSURĂ DISPERATĂ vrea să ia!

Cântăreața și prezentatoarea TV Bianca Rus a intrat în depresie din cauza kilogramelor în plus și este hotărâtă să ia decizii drastice pentru a slăbi.

  • Bianca Rus
"M-am îngrășat 30 de kg în doi ani și jumătate. Nu mai știu ce să fac, am încercat toate dietele, am băut ceaiuri de slăbit, m-am înfometat... . Am de suferit pe toate planurile din cauza greutății. Înainte eram foarte fericită, aveam tot ce și-ar putea dori o femeie. Aveam bani, carieră, urâtă nu sunt, dar kilogramele în plus mi-au distrus viața. Vreau să-mi fac operație de micșorare a stomacului, sunt dispusă să merg la nutroționist, să fac sport, dar nici nu știu de unde să încep.
Poate sunt disperată, dar vreau să slăbesc. Îmi este frică de o astfel de operaţie, dar vreau să nu mai am niciun complex că mi se vede şunca", a spus Bianca Rus, astăzi, într-o emisiune la Acasă Tv.
Așa arăta Bianca Rus slabă!
BiancBianca Rusa Rus
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu