marți, 2 octombrie 2012

Ana Vaida, Sharon Stone de România, sadomasochistă: «Am luat de la sex-shop bici şi lesă pentru iubit»


Ana Vaida
Ana Vaida
Voluptoasa Ana Vaida, cunoscută publicului drept sosia lui Sharon Stone s-a gândit mult şi bine care este cea mai potrivită metodă de a scăpa de un iubit insistent şi, în cele din urmă, a găsit-o.
Invitată la "Distracţia pe vremea mea", difuzată sâmbăta aceasta, de la ora 19:05, Ana Vaida a relatat:
"Mai demult, în gasca, unui prieten i s-a pus pata pe mine. A făcut rost de numărul meu de telefon şi mă suna în fiecare zi. M-am gândit cum să scap de el, aşa ca m-am dus la sex shop şi am cumpărat un bici si o lesă pentru căţei. I-am cerut apoi sa ne intalnim si l-am informat ca daca vrea să fie iubitul meu trebuie să-i pun lesă, să-l bat la funduleţ şi să facă tot ce îi spun eu.''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu