duminică, 21 octombrie 2012

Alexandra Dinu NU ar poza DEZBRĂCATĂ pentru nimic în lume.

Actrița Alexandra Dinu, fosta soția a fotbalistului Adrian Mutu, nu ar renunța niciodată la haine pentru a realiza un pictorial fierbinte. Motivul? Nu o reprezintă fotografiile indecente.

 Alexandra Dinu

"Nu mă reprezintă aceste pictoriale. Am făăcut în viața mea unul singur și îmi pare rău și acum. Era semi-nud, dar nu mă reprezintă și nu mă reprezenta nici în momentul în care l-am făcut
Nu m-am simțit niciodată cu adevărat confortabil în fața aparatelor de fotografiat. Nu știu de ce, pentru că am făcut astaîncă din adolescență, nu am o explicație. Cred că filmul a fost pentru mine ca o terapie, pentru că ai scuza că interpretezi un personaj, nu ești tu", a spus Alexandra Dinu pentru emisiunea "D-Paparazzi" de duminică, de la Kanal D.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu