duminică, 21 octombrie 2012

Alex de la Orăştie a ajuns la ospiciu

Solistul de muzică de  petrecere Alex de  la Orăştie a făcut o  depresie şi a vrut  să-şi ia viaţa
Solistul de muzică de petrecere Alex de la Orăştie a făcut o depresie şi a vrut să-şi ia viaţa
Succesul obţinut peste noapte i-a dat viaţa peste cap. Medicii au vrut să-l interneze într-un ospiciu, după ce a avut două tentative de sinucidere.
Aceasta este povestea secretă a lui Alex de la Orăştie (24 de ani), unul dintre cei mai în vogă interpreţi de muzică de petrecere.
„La scurt timp după ce am lansat prima mea piesă, «Te-am ales mândruţa mea», care a devenit hit acum cinci ani, am avut o depresie puternică. M-am încuiat în casă, nu mai mâncam, nu mai aveam poftă de viaţă, iar când mă vedeam la televizor, mi se părea că am numai defecte", ne-a povestit Alex.
O dată cu accentuarea depresiei, în mintea lui au apărut şi intenţiile de suicid: a vrut să se arunce de la etaj de două ori. Îngrijorat, managerul său l-a dus la Spitalul de Psihiatrie din Drăgăşani, iar medicii au vrut să-l interneze.
„Când m-au închis în cameră, am început să urlu că nu sunt nebun", ni s-a mai destăinuit Alex, care susţine că vindecarea a venit din interior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu