joi, 18 octombrie 2012

Absolut toate detaliile şi secretele nunţii dintre Alina şi Ilan, dezvăluite! Aici vor locui cei doi şi îşi vor creşte primul copil!

Ilan Laufer şi Alina Crăciun au de gând să facă o nuntă ca în poveşti şi se iubesc atât de mult încât nu mai au răbdare să pregătească toate detaliile pentru marele eveniment. 


Absolut toate detaliile secretele nunţii dintre Alina Ilan, dezvăluite! Aici locui îşi creşte primul copil!
Aşa că au plecat în căutarea rochiei potrivite de mireasă şi au început deja să se gândească la luna de miere şi la viitorii copii. "Vrem să plecăm pe insule, undeva insule liniştite, bungalouri, vor fi două săptămâni de miere" a declarat Alina, la emisiunea CANCAN TV, care se difuzează de luni până joi, de la ora 22.00, la ACASĂ TV.

"Este prima zi când am fost să ne uităm de rochii de mireasă, mai avem câteva luni bune până la data nunţii. Noi ştim data, dar nu vrem să facem dezvăluiri. Nu o să văd rochia de mireasă înainte de nuntă, noi mergem, ne uităm, spun care sunt preferinţele iar ea îşi va alege singură rochia şi eu vreau să o văd numai la nuntă. Contează cât costă rochia de mireasă, dar nu am o limită maximă sau minimă. Orice bărbat şi-ar dori o soţie ca Alina"
a completat Ilan.
Cât despre planurile de viitor şi cererea în căsătorie, lucrurile nu s-au petrecut în mod clasic.
"Ilan nu m-a cerut propriuzis de mireasă. Mi-a spus că ar fi bine să facem nunta în august. Nu cred că avea dubii că voi accepta. Nu aveam cum să spun altceva. Referitor la rochia de mireasă, nu cred că îşi pune probleme de buget. Nu am primit un inel, dar am primit un cadou foarte frumos şi folositor, cu care mă deplasez în fiecare zi" a declarat Alina.
Iar rochia cea veche de mireasă, cea folosită la nunta cu Jorge, a avut o soartă neobişnuită.
"Am vândut cealaltă rochie de mireasă. Am mai multe prietene care s-au căsătorit şi fiecare dintre ele şi-au vândut rochia. M-a sunat o telespectatoare, a zis că-i place rochia şi am vândut-o. Vreau să am mai mulţi copii, să dea Dumnezeu să fiu o mireasă gravidă. M-am îndrăgostit de Ilan pentru că m-a citit ca pe o carte deschisă. Este o persoană foarte perseverentă, foarte hotărâtă" a conchis Alina Crăciun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu